Dagens besök på plantagen!

Vi har länge tänkt att vi skulle plantera om blommorna i våra ute krukor. Men vi har ju haft så fullt upp, så det blev inte av förrens idag! Båda barnen skulle mu självklart med, och Jonathan var JÄTTEtrött, så han somna på vägen till plantagen (som tar ca 3 min)

Så det såg ut såhär:


Men mycket blommor blev det, och självklart fixade min älskade man allt åt mig!


Lite somrigare blev det!



Resten av dagen har spenderats i soffan, har ju självklart tittat på prinsessbröllopet!
De var ju så fantastikt underbara. Lite extra lycklig blev jag!
Svårt att inte blicka tillbaka till sin egen bröllopsdag! Mys!

Nu ska jag fortsätt med mitt mys i soffan!
På lördagskvällar ser mitt mysbord oftast ut såhär! Kan äta hur mycket som helst av brieost och vindruvor!

Mums...som fru Montazami skulle säga =)


Trevlig kväll kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0