Behövs inga operationer =)

Nu i helgen så satt jag och lekte lite... jag har ju som sagt var VÄLDIGT små läppar =)
Och nästan obefintlig amourbåge. Men att operera dem finns inte på kartan just nu...
Så man kan ju fejka! Man kan göra mycket med lite lipliner och läppstift ;-8


Eller vad tycks?

Man dra alltså liplinern precis utanför läppen. Jag har använt en väldigt neutral liner, sen har jag använt ett "Maria Montazami" läppstift! Och lite gloss på det!

"Utan" läppar ser jag ut såhär =)


Behövs inga operationer här inte...

Kommentarer
Postat av: Hanna Gadd

Du har jättefina läppar!!!Även utan makeup! vacker!

2010-11-01 @ 01:44:57
URL: http://gripandegaddar.blogspot.com/
Postat av: Marie

Tack kära du!!

2010-11-01 @ 10:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0