Födelsedag, dragqueen och bakning!

Som de flesta vet så hade jag min födelsedag i onsdags! Och såhär i efterhand kan jag säga att det var en av de jobbigaste dagarna jag har haft på länge... allt gick fel!
Började morgonen med två skrikande barn, mer omöjliga än vanligt!

Sen jobbade jag från 8-12!!

Planerade att gå en sväng på höstmarkanden innan mitt ärende, men marknaden var borta, de hade redan packat ihop =( Så jag fick stressa iväg för att hitta något o äta till lunch, det blev en cheeseburgare i min ensamhet. Sen stressa vidare...

Hade bokat tid kl 13.30 på en makeup studio i stan, ville se lite hur någon annan skulle sminka mig... och vad får jag?? PRAKTIKANTEN! Hon hade ingen koll på något... så ut som en dragqueen när jag var klar! Hade gjort det bättre själv!!

Paula ville ha bilder =)


Ser ni? Det är prickigt!! Svart ända upp till ögonbrynet...o massa glitter på det, resterande svart färg hade "regnat" ner under ögat, såg ut som om jag hade en blåtira....
Och har man någon erfarenhet av att sminka så vet man att eyelinern ska INTE gå sådär!!
GGGGrrrrr, ska ringa o skälla på hennes handledare, som är på semester opch kommer på tisdag igen!! Huamig!!

När jag var klar där så promenerade jag i mina jätteklackar genom hela stan för att ta mig till syrrans salong... hon skratta åt mig =) Satt och sminkade om mig en bra stund!

När jag hade vart där en stund insåg jag att jag kommer inte att palla med att ta mig hem i dessa skor! Som tur var kom min pappa precis då, så jag fick åka med honom!! (pappa e bäst)

Så jag hämtade mina barn och for hem..... helt misslyckad dag so far!!

Men när min man kom hem

Hade han med sig dessa till mig!! Puss på dig babe!! Han är världens finaste!!

Denna fick jag oxå =)


Så nu ska det bli finska för hela slanten...

Kvällen slutade med lite dösnack hemma hos Malin, myckt trevligt!
Gjorde min dag!!

Fick lite extra energikick idag!! Så jag bestämde mig för o baka

Svepte denna... min kompis =)


Blev lite cupcakes av det hela....



Citron, hallon cupcake! Godaste på länge! Maken var såld =)

Passade på att göra mitt fantastiska bröd med...



Men nu ser jag i kors.... ska sova nu!

Puss&Kram alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0