Mysdag idag!

Idag har jag fakriskt haft det riktigt mysigt!
Gick upp tidigt med barnen, klädde på de, de fick i sig lite frukost och sen "paketerade" jag ner dem i vagnen. De sitter båda i samma vagn, nära så det blir varmt åt dem, Jonte bakom och Theo framför.
Sen knallade vi iväg till dagis i kylan. När vi kom fram var det dags o gå ut för barnen, så de hoppade ur vagnen så jag fick klä på dem fler lager med kläder =)

En rolig överraskning var att min barndomsvän Sara nu har börjat som en extra fröken på dagis, mycket roligt för barnen!

Sen tog jag en promenad hem i kylan för att uträtta mina ärenden!

Sen ringde syrran och skulle ha med mig till bilskroten... mycket intressant. Fick fick knalla runt där på gården, skulle hitta en backspegel till hennes volvo 440, hopplöst för två brudar och lyckas med det... så vi gav upp. Ska ta med oss en karl och försöka lösa det senare =)

Hann bara hem innan pappa ringde! Så det blev lunch med han och mamma på Forno Romano...



Ceasarsallad blev det



Med en vaniljlatte to go. NOT BAD!

När jag hade såpass mycket tid för mig själv så passade jag på att leka lite med sminket idag!


Crazy blue!!
Fick inspiration av sminkLinda igen =)

Nu ska jag bråka lite med några banners som ska upp på hemsidan!

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0