Purple friday party!

Idag har jag haft en underbar dag såhär långt! Gick upp strax efter 5 med maken. Han hoppa in i duschen och jag ställde mig o fixa pannkakor, så underbart o få äta det til frukost, händer inte alltför ofta. Och barnen var lugna och snälla idag med =)
Så det blev pannkakor, juice och kaffe till frukost. Lite lyxigt måst jag säga =)
Morgonkaffet tig jag samtidigt som jag satt med en ansiktsmask...
Det går ju som sagt var inte att lacka en rostig bil, så man måste ta hans om grunden med =)

Sen blev det såhär!



Glossigt fest lila =) Alltid lika snyggt!
Både skuggan och pennan är från Make up store! LOVE!

Ikväll har make up store dessutom en modevisning på Flustret kl 21.00, vore riktigt skoj o gå dit!!
Får se om jag kan få till det!! Kanske får med mig Ruth på det med...*kärlek*

Hinner inte skriva så mycket mer nu! Återkommer senare!
Nu vankas lunch med min kära mamma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0