Dålig uppdatering!

Nu var det ett tag sen som jag uppdaterade! Så vad har hänt...?

I torsdags så var jag på stan en snabbis med Malin o Tanya, vi käkade sushi.....evigheter sen! Smarrigt!! Jag orkade inte vara kvar så länge så vi bestämt filmdate med mina kära systrar (viktoria kunde tyvärr inte komma) vi var hemma hos min syster Malin o kollade på Sex and the city - The Movie. Vi började titta vid 21.30 så jag var inte hemma förren 00.30. Det var länge sen måste jag säga =)

Fredagen var igentligen Theos sista dag hos dagmamman men han fick hög feber. Så det var bara o vara hemma, synd för honom. Han som skulle få paket o allt sista dan... får hämtade den i mellandagarna istället!!

I lördags så skulle Daniel jobba...som vanligt, så jag o Theo åkte hem till mina föräldrar! Vi var där vi 12 tiden o så åkte kom Daniel o hämtade oss där sen....mycket trevligt o vara där! Mamma har ju tokjulpyntat =)

Igår då...Söndag, fjärde advent! Theo har fortfarande feber så vi bestämde oss för att ha en hemma mys dag! Den ena filmen avlöste den andra. Theo sov jättemycket! Men han hade ju trots allt 39 graders feber! Jag sov flera omgångar jag med =)
När jag väl fick lite ork i kroppen så gjorde jag potatis o köttgryta som vi satt o mumsade på...
Kvällen slutade med kaffe o pepparkakor till Grinchen...myyyyyyys!!

När Theo somnade vid ca 21 tiden, efter ett snabb bad så slänge vi oss i soffan o kollade på en svensk film, Heartbreak Hotel! Mycket rolig o speciell film =)

Och så idag när Daniel stack iväg vid 8 så väckte Theo o pappa mig innan han åkte. Theo var feberfri...Thank God!
Nu sitter vi här i soffan båda två och myser. Ska samla kraft för o åka o handla lite senare!! Får se vad vi orkar med idag...

Måste ju faktiskt ta det lite lungt om vi inte ska få en december bebis! Bara 10 dagar kvar till beräknad förlossning =)

Frukost time!!

Have a nice day!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0