Nedräkning...

Nu har nedräkningen börjat! Idag har jag 16 dagar kvar till beräknad förlossning! Och det märks, kroppen är inte helt med och det blir inte mycket till natts sömn =) Har fått låna hem en TENS maskin från barnmorskan, helt underbart skönt. Jag blir som en helt ny människa när jag har den på mig!
Så har jag även börjar förbereda lite för nedkomsten, spjälsängen är fixad till jonsson junior och bb väskan är påbörjad. Min käre make sa: -Men om du fixar sängen så kanske han/hon får för sig att komma nu! *haha* Rolig filur =)

Julstöket är klart i alla fall! Har bara en julklapp kvar att inhandla! Theo har redan en hel hög med julklappar =)
Julgranen pyntade vi i helgen, eller snarare Daniel! Han gjorde den så otroligt fin!!
Idag ska jag bara justera det sista på julgardinen! 


Nu ska jag lägga mig i soffan o slappa....trött, gravid kvinna =)

Todilooooo

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh nu är det inte långt kvar, vad spännande =)

2008-12-16 @ 13:02:34
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Lina

Nä, verkligen inte.. vad ska man göra? =)

2008-12-18 @ 22:37:04
URL: http://linaseto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0