Dagens julpyssel...

  


För nån dag sen så tittade jag på Leilas jul på tv4 plus. Där hade hon med sig en florist som gjorde en julkrans av rosor, jag blev genast inspirerad. Och här är resultatet! Måste säga att jag blev nöjd!

Nu sitter jag o väntar på att degen till lussekatterna ska jäsa färdigt så jag kan börja baka ut dem! Och så ska jag lägga lite kristyr på ett gäng peppakakor.... kommer mer bilder om en stund!!

Måste bara nämna lite om min käre make! 
Han är i Göteborg på en utbildning nu. Igentligen så skulle vdn på hans jobb åka men han fick förhinder, så han valde att skicka Daniel istället! Så igår kväll när han hade checkat in så ringde jag honom. Världens lyxsvit hade han fått... 2 rum och kök och guldkranar i badrummet! Så när jag frågade honom vad han tyckte om rummet så svarade han: -Ja här kan jag tänka mig o bo i några nätter...... JAG DÅ =( Nej jag unnar honom verkligen lite lyx i vardagen!! Han kommer hem imorgon kväll och sen på lördag kommer svärfar med familj! Mycket trevligt....

Nu ska jag fortsätta med mitt bak =)

Kommentarer
Postat av: tanya

jääätte fin ju :O

pyssel mamman :)

2008-12-09 @ 16:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0