About me

Kunde inte låta bli =)

 

Vad heter din mormor och morfar?: Börje & Kristina Nordlund

Vilket land kommer du ifrån?: Finland

Din mobiltelefon?: Nokia 6288 vit

CD I stereon?: Josh Groban

Antal timmar sömn inatt?: 5 typ                                                                                                           

Vem är snyggast? : Daniel

Vem vet mest om dig?: Daniel

Vad vill du ha just nu?: Spanien =)

Höger eller vänsterhänt?: Höger

Språk: Svenska, Engelska, lite tyska, lite basic finska

Vilka sjukdomar har du?: Inga

Ditt mål i livet?: Att vara den bästa hustrun och mamman jag kan vara!

Sängdags: Seeent, lite tid för mig själv när båda pojkarna har somnat!

Fobier?: Spindlar  

Känner du en snygg kille?: Många faktiskt!

Har du körkort?: Inte långt kvar nu!                                                                                                

Pepsi eller Coca-cola?: Fanta!

McDonalds eller Burger king?: Donken

Mjölk i kaffet?: Ja självklart!                      

Svär du?: ALDRIG! 

Sjunger du?: Absolut : )

Duschar du dagligen?: Varannan dag! 

Har du varit kär?: Älskar min dubbe!                                                                                               

Vill du gå på högskola?: Kanske nån gång!

Tycker du att du är attraktiv?: Ibland

Är du hälsogeek?: Knappast

Vad vill du arbeta med när du blir stor?: Bra fråga

Din hårfärg och friyr?: Långt, brunt

Skorna du hade på dig idag?: Joggingdojer

Kläderna du har på dig idag?: Mysbyxor

Favoritfärg på kläder?: Svart (tråkmåns)

Vilka kläder skulle du vilja ha just nu?: En himla massa!!             

Hur mycket köper du kläder för varje månad?: Olika hela tiden

Tatueringar du har?: Inga än så länge men jag funderar på o skaffa!

Piercingar du har?: Lite hål i öronen

Har du glasögon?: Yes, helt blind utan                                                                      

Din perfekta pizza?: Inbakad calzone special                                                                          

Randigt, rutigt eller blommigt?: Randigt ibland

Favoritårstid?: Sommar! (Är jag i Finland: Vinter)

Favoritmat och dryck?: Späckad fläskfilé med potatisgratäng och champinjonsås. Varierar

Favorutdjur?: Hmmm

Favoritparfym?: Angel

Favoritprogram?: Två och en halv män...hysteriskt kul!

Favoritsysselsättning?: Umgås med min son och min make 

Favoritbyxor?: Har inga favvosar, måste investera i det.                                                                      

Dagens låt?: Send ditt regn

Favoritartist/grupp?: Har många.

Chocklad eller vaniljglass?: Vanilj.

Gillar du när det åskar?: Mysigt                                                                                     

 

Hur mycket, hur ofta och vad dricker du?: Kaffe i mängder!

När ska du festa nästa gång?: Jadu 

Vad köpte du senast?: Köpte en pyjamas till sonen och en morgonrock till mig idag

Hur mycket pengar har du?: Har så det räcker o lite till!! *fniss*

Hur svarar du i telefonen hemma?: Hallå de e Marie =)                                                                 

Vem ringde du senast?: Syster Malin

Senast kramat?: Theo

Senast pussat?: Theo

Senast hånglat med?: Maken                                                                                    

Sov du ensam inatt?: Har min trygga make bredvid mig!

Vem sov du hos senast?: Sist jag sov borta var jag i Spanien!

Vem sov hos dig senast?: Johannes Hagberg

Varit på dejt den senaste månaden?: I Spanien var jag och maken på en jättemysig kina restaurang

Åtit sushi den senaste månaden?: Bläch!

 


Kommentarer
Postat av: tanya

Du är alltid attraktiv!
2 and a half men YEEEY bästa som finns!!

och du o daniel är BÄST tror jag... när man ser dig så lycklig o er som ett sådant bra par, då vill man ha ett likandant liv!! =)

2008-01-31 @ 23:11:18
URL: http://taii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0