Hemma igen!

Nu är vi hemma igen! (har varit 2 veckor i Spanien)
Vi har haft det heeeeelt fantastiskt! Vi bodde i ett stort vitt hus:
(http://www.interhome.se/ObjectDetails/default.aspx?aCode=ES9730.40.1&duration=14) 
med stor pool och apelsinträd utefter hela bakgården. Jättebra helt enkelt! Och Theo har varit en liten ängel, han klagade inte ens i flyget. Ska kanske tillägga att han fick sin första tand när vi var där så några av nätterna var inte de roligaste!

En av de finaste stunderna jag hade under resan var på juldagen. Då vaknade jag först av alla, klockan var runt 8, så jag smög mig ut på balkongen, det var ganska så varmt redan då, soluppgång över medelhavet. Så jag gjorde kaffe och sen smög jag mig in och väckte Daniel. Så vi satte oss ute på balkongen o drack kaffe i soluppgången. OSLAGBART!

Det finns mycket mer o säga men jag kan ju inte skriva om allt =)

Till något helt annat.
Har varit i Stockholm idag och köpt en ny barnvagn. Det blev en Emmaljunga "Cangaroo". En helt underbar barnvagn. Så nu har vi barnvagn tills Theo är 3 år! =) Glad i hjärtat!!

Nu måste jag gå o sova. Ska fika med Lillemor imorgon!

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Vad roligt att ni är tillbaka! Låter som ni haft det underbart där borta! ähh, en ny vagn skoj :-)

2008-01-11 @ 14:28:17
URL: http://linaseto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0