Hektiskt liv och barnvagnsfunderingar

Nu har det varit riktigt hektiskt här ett tag! Mycket med packning, jobb, och graviditet!

Har äntligen tagit mig i kragen o lagt ut båda mina barnvagnar. Hade en Hartan racer som Theo hade som nyfödd, o så hade jag min Emmaljunga Cangaroo. Jag la ut dem båda på blocket och 2 dar senare så var de båda sålda!
Så nu har jag bara min skruttiga Carena sulky kvar! 




Så nu är nästa stora projekt att bestämma sig för vilken vagn man ska ha nu! Jag har ju inte så mycket o välja på eftersom att det måste vara en syskonvagn. Så poletten ligger på antingen en Phil & Ted vibe eller en Phil & Ted sport! Ganska stor prisskillnad så vi måste kolla lite hur snåla vi ska vara *ler*
Så det är kvällens lilla projekt, kolla priser, jämföra lite, kolla på bilder o fundera!

Så ska jag hinna slänga in en tvätt o duscha oxå... bara o sätta fart!

Sov Gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0