VÄRME

Nu äntligen har vi värme i lägenheten. Så underbart, att slippa sitta fullt påklädd i raggsockar o täcke o grejer! Nu sitter jag med tända ljus i morgonrocken o myser!

Måste ge all cred till Johan Sörman! Har försökt prata med vår kära hyresvärd och fastighets skötare i dryga månaden nu, o inget händer. Sen på torsdag eftermiddag ringde jag till Johan Sörman som var ansvarig tidigare. Han sa att han skulle ta ett snack med grabbarna, och fredag eftermiddag hade vi värme!! Varför ringde jag inte till Johan tidigare!?
ALL CRED TILL HONOM!

Nu ska jag fortsätta mysa här, med lite godis och en trevlig film!
Have a nice evening!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh fantastiskt!!!

just det.. vi ska ju fira mig söndagen efter min födelsedag..jag fylle rju tisdagen den 30...söndagen efter firar vi mig :)

boka inte upp er för något annat då!

2008-09-21 @ 14:33:13
URL: http://taii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0