Att få gå på toa själv o stänga dörren...

(bilden är från alltombarn.se)

Satt precis o tittade på familjen annorlunda. Så kul o se familjer med så många barn, kommer ju från en sån familj själv! 
Under en intervju berättade mamma Tina om drömmen att börja jobba...
- "Bara att få lunchrast, fikarast och att få gå på toa själv o stänga dörren! "
Hahahahaha oj vad jag skrattade, kan bli lite frustrerad själv vissa dagar när man inte ens får gå på toa själv. Så jag kände igen mig i det *ler*
Sen sa pappa Jörgen...
- "Vad gör de familjerna med bara 2-3 barn, vad gör de som är så jobbigt??

En tankeställare!!

Min stora höjdpunkt här i livet är när man får stå i duschen själv. Och bara tänka på sig själv!

Men utan mina fantastiska pojkar så vore livet inge vidare. Så jag njuter mina minuter i duschen o så går jag o kramar på pojkarna sen...

God Natt nu kära läsare och fundera på vad dina höjdpunkter här i livet är. Vad är dina guldklimpar??

Kommentarer
Postat av: Lina

Visst är det mysigt program! Jo, det var tanken. Grejen är att jag väntar en stor leverans den skulle komma mellan 10-16 så jag hoppas den kommer tidigt! Och sen får vi se om sjukhuset ringer, i så fall måste jag åka upp direkt... I annat fall åker vi till öppna!

2009-03-17 @ 08:26:01
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Hanna Gadd

Ja, det där programmet såg jag me, verkligen en tankeställare, känner mig mindre gnällig och mer glad i barnen efter det:-)

2009-03-19 @ 18:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0