Helgen

Helgenhar varit riktigt skön! Fredagskvällen började ju med att Magnus Samuelsson vann hela Let´s dance! Jipiiiie! Det stora "kylskåpet" vann hela klabbet =) Mycket nöjd!
Sen på lördagen så bar det av på kalas till Fredrik i Enköping, Tanyas pojkvän! Han fyllde 21 år! Hurra för Fredrik!



Jag mitt nöt glömde hans present hemma!!
Vi var hemma igen vid halv åtta. Och båda pojkarna var så trötta så de sov för natten så jag o Daniel kunde sitta o njuta o ha en trevlig lördagskväll själva! 
Efter en stund ringde telefonen, det var en man från församlingen som heter Håkan Johansson. Han är tydligen vår nya hemgruppsledare, vi har inte haft någon på dryga 2 år. Mycket trevligt, ska bli kul o se vilka fler som är med! Spännande!

Idag kommer vi bara o ta det riktigt lugnt med lilla familjen, kanske att Malin kommer hit o klipper Daniel senare! Just nu sover all 3 av mina grabbar =) Ska passa på o ta lite kaffe nu!

Ha en skön Söndag gott folk!

Kommentarer
Postat av: Lina

Absolut, det låter mys! Veckan är rätt full fram till torsdag. Så tors el. fredag skulle funka =)

Kram

2009-03-30 @ 09:00:16
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Lina

Det låter bra, framåt eftermiddagen då kanske?

2009-03-30 @ 14:16:47
URL: http://linaseto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0