Stukad tå och vi firar Christoffer

Igår hade jag lite av en tuff dag. Theo var lite snorig o små gnällig och Jonte hade lite ont i magen, o ville bara hänga på mig! Så mitt humör var inte det bästa =) På kvällen skulle vi få besök av en försäkringsmäklare så jag drog fram dammsugaren i detta kaos, jag kom inte så långt innan Jonte började skrika. Så jag snubblar på dammsugaren, halkar på mattan och kör in "ringfinger tån" =) i bordet! Hade inte barnen vart hemma så hade jag skrikit högt, fy sjutton vad ont det gjorde. (Nästan så man kan se det framför sig va) 
Theo kom springandes efter mig och han tyckte säker att det såg jättekul ut, för han skrattade så mycket så han föll ihop på golvet bakom mig!! En mycket dålig egenskap som han har ärvt av sin far. Daniel tyckte det va lite roligt *hmmpff*

Så nu har jag en jätte svullen och öm tå!!

Idag har vi tagit det lugnt på morgonen. Nu sover Theo så jag försöker o slappna av lite här hemma. 
Ska kanske åka till mina föräldrar när han har vaknat för Daniel komer inte förrens klockan 19 ikväll =(

En annan rolig grej som hände idag. Syrran ringde, hennes pojkvän Christoffer har vart arbetssökande sedan årsskiftet och sökt en massa jobb överallt men inte fått något napp. Så idag så ringde de från ett jobb som han har haft tidigare och mer eller mindre bönade och bad att han skulle börja jobba redan på måndag, och självklart tackade han ja! De var nämligen en av de bästa jobben han haft....så vi säger HURRA HURRA HURRA för Ch! GRATTIS!

Nu ska jag äta lite lunch!
Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0