De vita kalsongerna

Idag fick jag mig världens chock. Var på väg in på kristallens parkering, in på baksidan för att hämta Theo på förskolan, har precis svängt runt hörnet då jag ser att det bara skvätter snö bakom en stor snöhög. Rätt var det är flyger det fram en karlslok som enbart har ett par vita kalsonger på sig. Han springer in rätt framför bilen o jag hinner inte reagera riktigt, delvis var jag i chock av att se en halvnaken karl ute i -10 grader. Blir så paff så jag får kärringstopp.... lite roligt är det =)

Till berättelsen ska jag nog tillägga att i källaren precis vid den ingången finns det ett gym, där det bla finns en bastu, så han ville väl bara vinterbada lite! =)

Men oh så roligt! Jag tror han blev lite generead med när han såg mig =)

Dagens roligaste!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej!

Nu är vinnaren utav en canvas-tavla från Önskefoto presenterad i bloggen, kika in och se om du vann?!



Passa även på att tävla i de andra tävlingarna om du inte redan gjort det:

* Vinn valfria skor från Skoor

* Vinn en skötväska inkl tillbehör värd 1095 kr från Willvin

* Vinn väggdekor/väggord för 200 kr från Paxlux



Lycka till!

2010-02-16 @ 20:47:07
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0