Får sån inspiration

Jag får sån inspiration när jag har träffat Emilie. Hon är så otroligt pysslig! För er som inte kommer ihåg så var det hon som gjorde den otroligt fabulösa bagarhatten åt mig!

Så nu ikväll när jag kom hem från bg så satte jag fart med ett lite pysselprojekt som länge har legat på hyllan. Det är nämligen så att de på Theos förskola vill ha ett litet kollage av hela vår lilla familj som ska hänga vid hans krok, och jag har läänge dragit mig för att göra det... men nu Emilie =) Du sparka igång mig =)

Och här är resultatet:



Med hjälp av dessa fantastiska små stämplar





Ett annat projekt som jag MÅSTE ta tag i imorgon är detta...



Ska skriva en liten recension om denna babybok som publiceras nån stans =) Men jag har haft fullt upp! Måste verkligen göra det imorgon!

Men nu kallar sängen på mig, snart ser jag i kors, tidig morgon imorrn. Med jobb och allt.... som jag oxå ska uppdatera er på....

Sov Gott

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0