Kära vänner...låt mig få presentera...



THE SHOES!


Skulle gärna ta med alla hem =)



Snygga va...

Var på gränby med syrran idag, där jag bara skulle handla matvaror, men så blev det inte. Hon hade spanat in något på din sko som hon skulle kika på, så jag hakade på, som en riktig skoälskare som jag är.
And i went to shoe heaven!!
Hittade säkert 10-15 par som jag gärna hade velat ta med mig där och då.... o sen...där bakom i ett litet hörn var dem. Skorna som jag länge har spanat in på en tjej i kyrkan men som jag har tyckt att har vart lite väl höga, o inte velat köpa. Men jag tänkte, när jag ändå är i farten o testar massa skor, så varför inte...O jag dog lite tror jag. Så underbart sköna för att vara HÖGklackade skor. Tricket är tydligen platån!
Så de fick följa med hem idag. (De svarta alltså)

Och min man blev inte galen på mig, men han utlyste ett skoköparförbud i 6 månader. O det kanjag leva med =) Älskar dig lite extra mycket idag babe!

Sen på hemvägen blev det Ken´s pizza och mys med barnen innan läggdags! Så otroligt bra dag idag måste jag säga!

Imorgon ska jag jobba 8-12, sen bär det av mot Kvantum och Willys, ni har väl inte missat att de har premiärpriser på Willys på Björkgatan, värt ett besök!

Sen är det FREDAGSMYS för hela slanten!!

Puss&Kram

(måste sova nu)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh va snygga! Vilken härlig dag, speciellt när mannen inte blev galen:-) jag vet den där lilla ångesten man kan ha, gömma lite saker, ta fram dem titt som tätt:-) Men han är med jättesnäll!

2010-02-26 @ 14:50:50
URL: http://gripandegaddar.blogspot.com/
Postat av: Marie

Tack Hanna! De är riktigt härliga de där karlarna =)

2010-02-26 @ 22:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0