Midsommar, mys och akkis!

Nu var det ett tag sen som jag uppdaterade här! Men jag har haft så otroligt mycket för mig, så även om jag flera gånger har tänkt o blogga lite, så har jag varken orkat eller hunnit! Men idag så, idag är jag komledig, så idag ska jag bara göra det jag vill göra... ibland får man göra det när man är mamma =) Det behövs!!

Först tänkte jag visa lite bilder från vårt midsommarsfirande! Vi hade partaj med Danne o Sofie ute i stugan.... o oj så kul vi hade. Danne är DJ, så han hade fixat med högtalare ute där vi åt, o så spelade han mysmusik hela kvällen...


Började med skagen/tonfisk förrätt!!  Och Danne var ju tvungen o pimpa till det lite =)


Sen bjöd han upp Daniel till dans, blev sådär va =)


Snygga Sofie ser väldigt snygg ut under brödnätet...


Danne med...


Mumsigt var det. Sofies pappa hade "fixat" en älg. Jagat, styckat och marinerat. Så vi grillade den... oj så gott det var, Kanske inte tradition på midsommarsbordet. Men den smälte i mun...


Snyggingarna....


Chance var med oxå...


Jonte blev lite småkär i Sofie...


Theo njöt...


D1 och D2


Danne "skakar rumpa" =)


Finast i stan


Midsommarsdagen åkte vi ut till föräldrarnas husvagn och hade mys. Då hade vi turen att få lyssna till bröderna xxx, kommer inte ihåg var det hette... lite halvperversa gubbar som sjunger sommardängor, men roliga var dem!





Söndagen spenderade vi här.... Akademiska sjukhuset. Det blev mycket spring fram och tillbaka i kulverten...
Jonathan ramlade ur vagnen, NÄR DEN VÄLTE. Så vi har vart o skällt på butiken som säljer den....


Och Jonathan fick till slut komma in på röntgen...

Som tur var så va inget brutet, en inre blödning under ögat "bara"!
Men det blev en lång dag på akkis!

Nu är han helt återställd, ser inte klok ut däremot, men det kommer nog att sitta i ett tag!
Men det lägger jag inte ut någon bild på!

(bilderna är tagna med min mob kamera, så de är inte så skarpa)

Nu ska jag börja röja lite här hemma!!
På återseende!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Bröderna Brööl =)

2010-06-30 @ 13:47:21
Postat av: Jenny

så skönt att det gick bra med lilla Jonte!! vart så himla orolig när jag såg bilden...

vad har affären att säga till försvar då?



kram

2010-07-01 @ 13:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0