Vabbat idag!

Idag har jag vart hemma och vabbat! Min lilla Theo har blivit dålig!
Var inne med honom på barnakuten igår kväll, för vi började fundera på om det kanske var blindtarmen! Men det var det inte. Har har VÄLDIGT ont i magen, han är väldigt lös i magen och han kurar ihop sig hela tiden och verkar ha ont i magen.
Men vi fick rådet att föra dagbok på vad han äter och genom det försöka koppla ihop vad han äter med hur han är i magen. Så kanske vi kan komma på om det är något han inte tål! Har även bokat in ett allergitest i slutet på månaden! Då ska jag, theo och jonathan gå och testa oss! Så får vi se hur det går!!

Så idag har vi bara haft mys, barnen har lekt, sovit, myst, badat och bara vart jättegoa, jag fick till och med sova till 9 imorse, det slår alla rekord!!


Så när barnen sov... fick mamma mysa!


Jag fick lyxa med sushi...



Och när Daniel kom hem så ville han ha pannkakor, så det blev American style pancakes, med maple syrup!!


Fantastiskt gott! Det ska vi göra om!!

Nu ska vi snart ta lite kaffe, och barnen ska nattas!!

Just nu sitter jag och imponeras av alla som går ner i vikt på Biggest Loser! Kanske ska göra ett försök själv....så man kanske kan bli lite snygg.....


Såg ju faktiskt ut såhär en gång i tiden... två barn senare så är man inte lika snygg längre!! Skärpning!!

Ha en skön kväll kära vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0