Längtar, läntar, längtar!

Att man kan längta så ihjäl sig!! (kan man säga så?) =)

Min älskade make Daniel är i Göteborg, han åkte i måndags morse och kommer hem på torsdag eftermiddag! Det är tredje månaden i rad nu som han åker iväg några dagar, så man tycker ju att man ska lära sig, att han ska vara borta! Men nej. Det har vart riktigt jobbigt denna gången.
Jag har haft så svårt för att somna, längtar ihjäl mig, trots att vi har vart gifta i 6 år så har jag fortfarande jättesvårt för att somna om han inte ligger bredvid!

Jag pratade med honom igår kväll, då hade de haft kurs hela dagen, sen på em/kväll hade de gått till Gothia Towers och satt sig på en trevlig restaurang där de hade haft det mysigt, så när jag pratade med honom vid 23 tiden hade han precis kommit till hotellet. Bara de... att bo på hotell!!
Idag skulle de ha kurs under dagen och sen gå till nåt fint ställe på Liseberg där de skulle parta lite och få lite diplom och bara ha de mysigt med alla boysen!

Så jag är inte alls avis =)

Jag unnar honom verkligen detta. Han jobbar så hårt dagarna i ända så detta var han värd, men man hade ju gärna följt med!!
Men nu är det bara en natt kvar, imorgon kommer han på eftermiddagen!! Wiiiieee!

Så ikväll har jag bjudit hem lite flickor, vi ska sitta och dricka te och mysa vi med!

Nu ska jag jobba vidare!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0