Oväsendets dag!

Idag har vi den stora äran att få jobba i fullständigt oväsen på jobbet! De ska riva ner en vägg så att vi får lite mer utrymme, så jag tänkte att, då är jag smart och åker hem på lunchen så jag får lite lugn och ro, men icke... för hemma håller de på att fixa fasaden på huset så det var lika mycket oväsen där!
Kan för visso vara skönt att få allt oväsen på samma dag!

Jobbar till 17 idag, då ska jag hämta Theo, hämta Jonathan och sen ska jag hem till mamma och titta lite i hennes garderob, kanske tar mig en titt i Vickis oxå, vi ska nämligen ha en liten photoshoot här på jobbet imorgon, och jag har ju verkligen inget att ha till detta...

När det är fixat ska jag hem och ta rätt på helgens kaos, lägenheten är upp och ner, massor av tvätt, disk och JÄTTE behov av att dammsuga! Ska försöka hinna med att baka lite bröd med!

Och vid klockan 21 är det juh som alltid Maria Montazami! I love her =)

Ska packa killarnas väskor för dagis imorgon med.... så jag har att göra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0