2 restaurangbesök

Nu var det länge sen jag uppdaterade igen! Har haft så mycket för mig hela tiden... ska försöka bättra mig!

Men nu tänkte jag visa lite bilder på vad jag har gjort!

Förra helgen, mer bestämt förra fredagen så bjöd jag ut lillasyster Tanya, det var hennes födelsedagspresent från mig, och hon skulle få välja tid och plats, så det blev hennes stammishak Bullitt, här i Uppsala!

Syrran Malin var med oxå!

Tanya & Malin

Och maten på detta stället, faktiskt det godaste jag har ätit på länge, och då har jag vart på lite finare ställen, men detta är bara en enkel bar & grill... men så fantastiskt gott var det!


En stor fet köttbit och deras hemgjorda pommes, med sourcream och
peppar sås. Jag höll på o äta ihjäl mig....


Brorsan Samuel är oxå stammis på Bullitt, så kan kom mot sena kvällen
med sin tjej. The more the merrier!!

Så länge vi åt så tyckte jag att det var riktigt mysigt med musik o allt, men eftersom att det är en rockklubb så blev musiken bara högre och högre och högre så mot slutet så fick vi mer elelr mindre skrika till varandra!
Men mysigt hade vi ändå!!

Tack för en UNDERBAR KVÄLL GIRLS!! OCH SAMUEL!!


Nästa tillfälle för restaurangbesök var i torsdags, du fyllde brorsans fästemö Therese år, så de hade bokat bord för 12 pers på Soul Food här i Uppsala...


Maten var inte lika bra men ok....


Många va vi och mysigt var det...

Men nu får jag nog lugna ner mig lite med restaurangbesöken =)

Nu ska jag joina min familj med lördagsfilm och mys!
Have a nice weekend!

Pöss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0