Fun day...

Idag har det vart riktigt kul. Började dagen med att städa, städa, städa...så skönt när det är rent o fint till helgen. Sen satte jag mig och drack kaffe medans Theo låg och sov. 
Kl 14 bar det av till Kvantum för att göra månadens STORhandling, alltid lika spännande. Det satt en riktig knasboll i kassan...mina varor blev ju mos och hon fortsatte med att rulla bandet. Litet irritationsmoment!! Men jag höll mig i skinnet =)
Sen snabbt hem och packa upp varorna så kom systrarna Malin och Tanya och bror Samuel så tog vi en promenad till Ikea, jättemysigt. Kallt men mysigt. Alltid lika kul på ikea, lyckades hitta allt jag behövde!!
Promenaden hem är alltid jobbigast, då vill man bara hem, men vi hade kul ändå!!
När vi sedan landade hemma blev det mys med tända ljus och kaffe o tjejsnack!! NICE!!!

Sent om sides klockan 22 kom gubben hem och var helt slut. Han hade jobbat mellan 7-21, så jag förstår honom. Så de blev lite puss o kram och lite vattenpipa sen gick han o la sig. Ska jobba igen imorgon kl 7...

Så nu sitter jag här kl 23.20 för mig själv och myser med tända ljus, och båda pojkarna sover. Lite lugn o ro på kvällskvisten är aldrig fel!!

Ska sova om en strax...

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Tayaaaa

jag tkr vi borde göra om det vi gjorde igår =)
myyyys

2007-10-26 @ 13:02:01
URL: http://taii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0