Sommaren är här...

Sommaren är här...

Nu är sommaren här... igår var jag ute med Theo i lekparken o gungade. Oj så skönt det var!
Sen på eftermiddagen satt vi båda på balkongen o solade, bättre än så kan det inte bli!

Vi var på en lägenhetsvisning igår oxå så hela morgonen har jag suttit med budgivning. Fortfarande inte klart! Så vi får se vad som händer. Det verkar som om att den kommer att springa upp i pris, det var nämligen 15 st intressenter. Håll tummarna...

Fick ett mycket trevligt samtal från min mormor igår oxå, hon ringde o sa att dem kommer hit på lördag. Mycket glada nyheter. De bor i Finland så jag ser dem väldigt sällan,nästan ett år sen sist. Mycket trevligt!! Vi ska ju ha kalas för Theo nu på lördag, han fyller 1 år. Helt otroligt egentligen. Tiden går så fort!

Nu måste jag gå o fixa, mycket o göra nu!
Ha en trevlig, solig dag! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skön stajl killen har :-) Vad spännande med lägenheten, hoppas ni får den!!!

2008-04-22 @ 19:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0