Ta mig i kragen

Nu måste jag ta mig i kragen! Har varit så väldigt dålig på att blogga...Nu ska det bli ordning på torpet =)

 Så vad har hänt?!

I helgen som var så var det helt fantastiskt! På lördagen så tog vi en heldag där vi var ute o for. Dagen började med att vi åkte till Thuns i Faringe (några mil från stan) Där hittade vi lite kläder och en helt fantastisk lykta! Mycket nöjda med det. På vägen hem så stannade vi till på Street Car Fest vid Coop, där var det helt otroliga bilar. Några som man gärna hade tagit med sig hem! Vi var där i cirka 1 timma. Vi hann även med att gå in på sängbutiken som är där (minns inte va den heter) Där hittade vi en helt fantastisk säng, o priset landade på 80.000 svenska kronor...så NEJ. Den ska vi inte ha. Men däremot så hittade vi en säng som vi skulle kunna tänka oss. Den skulle kosta 30.000, det är ju mycket pengar men om man tänker på hur många timmar i sitt liv man sover i denna säng så borde man ju faktiskt ha en bra säng! Vi får suga på den karamellen en stund!

När vi var klara där så bar vi oss av till Stadium i Gränby Centrum där vi köpte Theos första par skor. Det blev ett par jättesnygga Puma skor! Han är så söt i dem!

 

Sen stressade vi hem så jag kunde ”slänga” i mig lite mat! Jag hade nämligen blivit ombedd att rycka in som sminkös på en salong inne i stan. De har så kallade Style in kvällar o det skulle komma ganska många tjejer. Så då fick jag sminka!! 

Resten av kvällen blev en mysig hemmakväll!

Söndan var grädden på jordgubbarna! =) Då var vi bjuda på Gröna Lund! Daniels jobb hade personaldag så de öppnade upp Grönan några timmar innan allmänheten fick komma in så personalen med familj kunde gå runt i lugn o ro. Så de bjöd på inträde, åkband och mat! Helt fantastiskt! Så vi var där från 9-15, sen blev det så varmt så vi orkade inte vara kvar, o så var det så väldigt mycket folk. Så vi kände oss klara med dagen!

Kvällen blev väldigt soft! Jag har världen bästa make! Jag var så trött så jag o Theo somnade i sängen. När jag sen vaknade hade min man städat lägenheten! I LOVE YOU BABE!

Sen var helgen slut o arbetsveckan är igång igen

Nu måste jag sluta skriva, blev väldigt långt denna gång! =)

Puss o Kram allihopa



          
Theo                             Vill ha...

Kommentarer
Postat av: Lina

Klart Theo ska ha puma!! Passar honom super bra!! =)

2008-06-11 @ 13:55:27
URL: http://linaseto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0