På hemfärd...

Nu är vi på hemfärd från Finland...har nu vart här sen i torsdags. Hoppades på att vi skulle kunna boka om våra biljetter hem, men det gick inte! Så inatt vid typ 01 tiden så ska vi åka härifrån Kokkola och bege oss till Turku, resan tar ungefär 6 timmar, eftersom att vi har Theo med oss så måste vi stanna lite oftare än vanligt! Sen ska vi sitta på båten hela Söndagen och återse Stockholm vid 19 tiden imorgon... det är verkligen ingen hördare att åka dagsfärja hem, tar sån otrolig tid och det finns ju inte överdrivet mycket o göra! Men vad gör man!!

Så Söndag kväll får jag återse min kära älskling igen...jobbigt o vara ifrån Daniel även om det bara är för några dagar...saknar honom redan!! Så söndag kväll ska Daniel, jag o Theo bara mysa hemma...

Sen är det jobb igen på Måndag!

Trevlig kväll gott folk, min kommer kommer väl o vara sådär. Ska förgylla den lite nu med att gå o basta innan avfärd...

Pöss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0