Jobbig dröm!

Usch va jag drömde en hemsk dröm inatt!
Jag drömde att hela våran lilla familj var iväg på en liten helg semester som Daniel hade planerat in. 
Ganska direkt när vi kom till denna plats så skulle Daniel gå iväg på en promenad, o det brukar han inte göra alltför ofta, så jag följde efter honom en bit! Då skulle han igentligen träffa en liten pingla...OTROGEN!

Jag vaknade helt genom svettig o skakade o var lite lätt rasande, o insåg att jag drömde! Usch så hemskt det var!
När Daniel vaknade så berättade jag detta för honom o han säger: Men älskling så kan du ju inte drömma, det skulle ju aldrig hända, skulle jag någonsin vara otrogen så skulle det vara att jag spenderar för mycket tid med alla bilar =) Om man nu kan kalla det o vara otrogen...

För o dra ett exempel på att jag vet att det är så, kan jag berätta om en händelse som tog plats på Daniels förra jobb!

I grann byggnaden av hans förra jobb så var det en djur butik/veterinär, där det tydligen jobbade en blond brud som hade opererat brösten, och klädde sig väldigt utmanande. Så alla gubbar på daniels jobb tog alla chanser de fick för att ha en anledning o gå dit!
Daniel hade inte sett denna tjej, så när gubbarna frågar honom om henne så svarar Daniel: -Är det hon som kör Volvon? hahahahahha I LOVE HIM!
Inga fler såna drömmar tack!

Nu ska jag gå ut i solen med mina grabbar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

vilken man du har! :)

2009-04-06 @ 17:03:38
URL: http://www.metrobloggen.se/knabbo
Postat av: tanya

hahahahaha daniel alltså =) fin kille det där

2009-04-06 @ 23:01:15
Postat av: Marie

Han e den bästa =)

2009-04-07 @ 10:48:17
Postat av: Hanna Gadd

Jobbigt!!!

Men det är skönt när man vaknar upp till verkligheten:-)!

Kram

2009-04-07 @ 21:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0