Trevligt telefonsamtal!

Igårkväll ringde telefonen! Jag svarade på samma sätt som jag alltid svarar! Och i luren säger rösten!
- Hej Marie, det är Danne, Danne Karlsson!
Jag höll på o hoppa ur skorna, har inte hört från honom på över 1 år!
Vi småpratade en stund om vad vi har haft för oss sen sist och sen ville han prata med Daniel, alltså min Daniel!
Daniel satt på det hemliga huset *blink* så han kunde inte ta luren så vi kom överens om att höras senare igen!

Så för en stund sen så ringde min Daniel upp honom. De pratade och skrattade en bra stund och sen tackade de för sig o sa hej då, oj va jag var nyfiken!!

Vår kära DjNasty kommer tillbaka till Uppsala! De visade sig att han var i stan förra helgen och hade vart o plingat på i vår förra lägenhet, o blivit besviken. Så han rotade fram vårt nummer!
Men snart kommer han och hans pingla till Uppsala!
Har faktiskt saknat det lilla livet!! Mycket roliga stunder har vi haft!!

Danne a.k.a Dj Nasty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0