Såhär känner jag mig ibland!!



Jag kan ibland känna hur vreden kommer när jag är ute och kör bil. Som igår kväll tex, jag hade jättebråttom till ett möte, och hamnade bakom en billist som kör 40 km/h på en 70 väg. Visst kan jag förstå att man kanske vill sakta ner lite när det är mycket snö och modd ute, men så sakta behöver man väl inte köra, jag höll på att krypa ur skinnet....
Min underbara bil gör att jag oftast kan hålla mig till hastigheterna, så jag kanske är lite extra känslig!? Men ohh så upprörd jag kan bli!!!

Ok, nu har jag fått avreagera mig lite! Är jag ensam om att tycka såhär?

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej du är inte ensam om det. Din man är värre ^^ Haha!



Imorse när jag skulle lämna tillbaka mammas bil var det en blå Golf som hade ställt sig i rondellen på stålgatan. Den bara stod på tomgång plötsligen. Knappt så hon ville flytta sig när jag kom (klart det var ett fruntimmer). Kooonstigt!

2010-01-30 @ 21:41:33
Postat av: Daniel

Vaddå!??



Jag som e så beskedlig! och alltid en glad och omtänksam bilförare...

2010-02-01 @ 20:21:49
Postat av: Marie

Man blir som den man umgås med =)

2010-02-02 @ 21:10:18
Postat av: Malin

Daniel beskedlig i trafiken.....jo tjeeena. Jag har hört sig säga många fula ord till medtrafikanterna. Ska jag ge exempel här kanske? =)

2010-02-03 @ 22:15:28
Postat av: Marie

Nej snälla...

2010-02-04 @ 06:34:08
Postat av: Melanie

Ja håller med... Daniel, beskedlig i trafiken? Skulle inte tro de. Kommer det en bilist ivägen för Jonsson så får dom minsann höra... eller... ja, han säger ett och annat iaf som dom inte hör och tur är väl de.

2010-02-09 @ 15:07:27
URL: http://melanieskmattsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0