Äntligen Fredag!

Nu är det ÄNTLIGEN fredag hörrni! Wiie!
Alltid lika skönt...

Dagen har hittills bestått av jobb, jobb, jobb... =)

Men nu kommer ljusare tider ;-)

Först på schemat står ICA shopping med pappa, kanske en lunch med...
Sen ska jag hem och röja undan, göra helgfint hemma!

Mot em/kväll så kommer syrran över och ska fixa min kalufs. Den är i STORA behov av en klippning, så jag ska toppa det som är absolut nödvändigast och så ska jag klippa upp det lite så det inte är så platt! Spännande...
Så kommer världens bästa Tanya på besök...



Vi ska ha FREDAGSMYYYYYYS!

Sen blir det ut på rajraj ikväll med brudarna....ser såååå fram emot det, bokade bord och allt!!

Nu ska jag kila vidare!
Pussar och Kramar

Ha en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0