Tänk om man kunde va såhär snygg....


(bild lånad från http://nyheter24.se/tyras)

Jag följer Tyra Sjöstedts blogg. Lite av en förebild =)
Hon är runt 180 lång och hon vågar gå med HÖGA klackar...

Jag är bara 174 cm men jag kanske kan gå med mina 13,5 cm klackar och gå med rak rygg!
Skorna hon har på denna bild är ju dessutom ett par Christian Louboutin.... VILL HA!!
Men de är lite dyra....
Maken sa att jag får köpa ett par såna om jag säljer bort mina andra skor på tradera, så betalar han mellanskillnaden.... =) Men det funkar ju inte riktigt så.... jag vill ju ha MÅNGA par skor att variera med =)

Ska lägga upp en bild på min skosamling nån gång =)

Hur som helst, så var detta inlägg en hyllning till Tyra!
Ska ta mig en springrunda när maken kommer hem så kanske jag kan bli lika snygg som Tyra =)

Pöss&Kram alla fina!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är redan snygg Marie! :)

2010-10-30 @ 20:38:13
Postat av: Marie

Tack fina du!!

2010-10-31 @ 20:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0