Gårdagens face!

Hej alla fina!

Igår engagerade jag mig massor i min makeup, men jag hann ju inte lägga ut den, hade lite fullt up! Så den kommer här! Körde på grönt, gult och guldbrunt!

Steg 1


Gjord med blöt pensel...

Steg 2


Glömde ta bild på själva skuggningen av den guldbruna!

Färdigt resultat!


Mycket nöjd själv!


Idag körde jag på klassiskt sotade ögon och rosabrunt gloss! Tyvärr så finns det ingen bra bild på det hela =(

Nu har jag gjort mitt för dagen på jobbet! Så nu ska jag bege mig ner på stan och uträtta en massa ärenden!
Har även en bokad tid på ett ställe i stan, ska prova något nytt!! =) Mycket spännande!

Sen är det HEEEELG!

Underbart med helg! Ska försöka höstpiffa hemma, med lite nya gardiner!
Sen är Sofie i stan, så vi får se om vi hittar på någe, har inte pratat med henne ännu!

Sen på Söndag så ska jag få en crash course i webbmastering, de jag inte har fått kläm på ännu! Så det blir o sitta med Nathanael nån timme på söndag!

Nu ska jag ta bussen ner på stan!!

Pössar o Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0